Пројектна настава у одељењу II/4

Школска година 2021/2022.

Како и колико примењујемо стечена знања показали смо кроз принцип очигледности на радионици где смо правили вафле.Показали смо практично где можемо да искористимо стечена знања из математике, физичког и здравственог васпитања, света око нас...

Мултидисциплинарни приступ увек омогућава да стечена знања буду адекватно примењена и као таква да трајно остану.

Знања о математичким милилитрима, децилитрима и грамима управо су нам помогла при прављењу наших преукусних вафла. Важност воћа показали смо у нашој понуди од банана, кивија, јагода, боровница, јабука...

Сваки ученички тим је имао своје задужење. Један тим је мутио вафле, други је пекао, трећи је филовао, четврти украшавао, а пети је правио мохито коктел. Улогу и важност зачинског биља смо истицали на часовима света око нас када смо у учионици гајили биљке. Управо тај наш производ смо употребили за коктел.

Сви тимови су били сложни у својим задацима. Крај пројекта смо зачинили дегустацијом преукусних вафла у којима смо сви неизмерно уживали.